Ostatnia aktualizacja 7 marca 2022 przez Redakcja
Sympatia obok Fotki to największy polski portal randkowy. Podobnie jak wiele innych stron tak i Sympatia swojego czasu dokonała zmiany logo. W tym artykule chcemy przyjrzeć się logu tej strony i jego historii. Czy logo Sympatii zawsze tak wyglądało? Jakie są jego charakterystyczne cechy? Na te i inne pytania odpowiemy w naszym artykule, zapraszamy do lektury.
Pierwsze logo Sympatia
Pierwsze logo sympatia.pl było typowym logiem większości stron internetowych z tego okresu. Nie wyróżniało się na tle konkurencji, a można wręcz zaryzykować tezę, że nie było zbyt estetyczne.
Pierwotny logotyp składał się z nazwy strony sympatia.pl oraz grafiki serca w okręgu. W logo wykorzystane pogrubione litery o kolorystyce pomarańczowej i szarej, co nie za bardzo ze sobą współgrało.
Czcionka była standardowa, niczym się nie wyróżniała i nie budowała świadomości marki.
Z lewej strony logo znajdował się pomarańczowy okrąg z ikoną przekrzywionego serca. Zapewne zamysłem było stworzenie dynamicznej ikony przypominającej ulatujące serce, ale zupełnie nie pasowało to do sztywnej stylistyki pozostałych elementów.
Logo Sympatia obecnie
Dla właścicieli portalu jasnym stało się, że logo wymaga zmian w efekcie czego doszło do rebrandingu. Poza układem ze starego logo, pozostałe elementy uległy zmianom.
Napis zyskał gradient i customową czcionkę, która fajnie wyróżnia stronę spośród typowych logotypów. Smukłe i zaokrąglone litery mogą kojarzyć się z logo Tindera. Zwłaszcza sposób w jaki stworzono litery „p” i „a”, każde nam dopatrywać się inspiracji w literze „d” z logo wspomnianego Tindera.
Zmianie uległ również sygnet graficzny pod znakiem serca, który zyskał cienie, gradient i opuścił kółko. Serce jest teraz również symetryczne i wygląda bardziej nowocześnie.
A Ty, które logo Sympatii bardziej lubisz? Daj nam znać co myślisz o obecnym logo i czy ma dla Ciebie znaczenia wygląd portalu randkowego, na którym zakładasz konto.